E-commerce webshops die écht verkopen

Wil jij ook groeien met jouw webshop door de inzet van een goede e-commerce strategie?

Ontvang gratis jouw online marketing quickscan


Kennis en expertise
van e-commerce

  • Webshop ontwikkeling
  • Marketplaces realisaties
  • Bol.com, Amazon, Magento 2

Wist je ook, dat e-commerce veel meer omvat dan alleen het aanbieden van producten in een webshop? Ook het afhandelen van online betalingen, distributie en online marketing worden tot e-commerce gerekend. Om hier als bedrijf strategisch in mee te gaan, is een gedegen kennis van het onderwerp nodig.

Onze ervaring is, dat veel bedrijven hier vaak niet de tijd en de mogelijkheden voor hebben om het maximale uit hun e-commerce te halen. Hier springen wij dan ook graag voor je bij! Samen groeien door inzet van een goede e-commerce strategie.

Een complete e-commerce oplossing

Wij gaan samen met jou kijken naar je huidige situatie en brengen de plannen en wensen voor de toekomst in kaart. Op basis hiervan gaan wij een e-commerce strategie voor jou uitstippelen en implementeren. Of je nu op zoek bent naar een langdurig traject of juist een campagne voor een kortere periode wilt uitzetten: wij maken het voor jou mogelijk!

Doordat wij als full service internetbureau werkzaam zijn, kunnen wij bovendien een complete oplossing bieden. Dus niet alleen een goed idee, maar een volledige implementatie en de uitvoering van jouw nieuwe e-commerce strategie.

Met een goede e-commerce strategie verhoog je namelijk niet alleen de online verkoop van je producten, maar het is ook dé manier om klanten aan je te binden. Of je nu gericht bent op de particuliere markt (B2C) of op de zakelijke markt (B2B) – een goed uitgedachte en ijzersterke e-commerce strategie zorgt voor groei.

De positieve effecten van e-commerce

Ben je al overtuigd van het belang van e-commerce voor jouw bedrijf? Wij zetten enkele van de positieve effecten graag nog eens voor je op een rijtje:

  • Het afzetgebied neemt toe. Je bent niet langer gebonden aan klanten in de regio, maar kunt bestellingen verwachten van klanten uit het hele land – of zelfs de hele wereld.
  • Het biedt mogelijkheden om je te specialiseren in een nichemarkt waar in de eigen regio wellicht te weinig vraag naar is, maar wat wel mogelijk is in een groter afzetgebied.
  • Je kunt klanten een speciale service bieden, bijvoorbeeld het personaliseren van bepaalde producten.
  • Voorraden kunnen beter afgestemd worden op de vraag. Dit levert eigenlijk altijd minder voorraad op en dus lagere kosten.
  • De investering in (nieuwe) producten verdient zich sneller terug en is inzichtelijker.

En zo zijn er nog veel meer voordelen van een goede e-commerce strategie te benoemen. Wil jij hier dan ook meer over weten? Wij komen graag met jou in contact om jouw mogelijkheden te bespreken.