Stel jouw vraag!





 

Conversie optimalisatie

Verbeteren verhouding bezoekers ten opzichte van daadwerkelijke klanten. Verhoging van omzet en doelen zonder het verkeer te verhogen.

Jij weet dat het belangrijk is om meer bezoekers naar jouw website te trekken. Hiervoor maak je dan ook gebruik van een goed doordachte zoekmachine marketing strategie waarbij zoekmachine optimalisatie (SEO) en online adverteren (SEA) centraal staan. Maar als je eenmaal meer bezoekers hebt getrokken, is het wel de bedoeling dat zij ook klant bij je worden. Die omschakeling noemen wij conversie optimalisatie.

 

DRYVE kan je helpen met conversie optimalisatie. Je bent uiteraard bij ons al aan het juiste adres voor het laten optimaliseren van je website en het uitdenken van een geslaagde online advertentie campagne, maar wij zorgen er ook voor dat de conversie optimalisatie wordt uitgevoerd. Op die manier wordt iedere euro die je besteed aan zoekmachine marketing strategie dubbel en dwars terugverdiend.

Een uitgebreide aanpak van conversie optimalisatie

Voor een geslaagde conversie optimalisatie is er heel wat gespecialiseerde kennis vereist. Kennis die wij uiteraard als full service internetbureau in huis hebben. Gaan wij voor je aan de slag met een conversie optimalisatie, dan kun je verwachten dat wij de volgende stappen uitvoeren:

 

Het maken van een usability analyse. Hierin kijken wij naar wat er voor jouw website wel en niet werkt op het internet. Wij beoordelen jouw website onder andere op de toegankelijkheid, de inhoud, de werking van eventuele bestelprocessen en mogelijke knelpunten. Dit brengt niet alleen de gebruiksvriendelijkheid van de in kaart, maar biedt ons ook inzicht in welke stappen er nodig zijn om deze gebruiksvriendelijkheid te vergroten.

 

Ook mogen A/B testen en multivariatie testen niet ontbreken. Dit zijn verschillende methodes om de website te testen op het rendement. Bezoekers krijgen hierbij diverse varianten getoond waarbij we uiteraard monitoren welke opzet het meest geslaagd is. Aan de hand van deze statistieken kunnen wij het rendement van jouw website aanzienlijk verbeteren.

 

Uiteraard is het ook belangrijk om te weten wat de bezoekers van de website vinden en welke informatie en/of producten zij op jouw website hopen te vinden. Hiervoor maken wij gebruik van online enquêtes. Deze input is onmisbaar bij een goede conversie optimalisatie.

” verbeter het rendement van jouw website “

” van website bezoeker tot klant “

Werk met DRYVE aan een goede internetstrategie

Wanneer je met DRYVE in gesprek gaat over de conversie optimalisatie van jouw website, weet je zeker dat dit je veel op gaat leveren. Wij weten precies wat er nodig is om van een bezoeker een klant te maken en door onze uitgebreide dienstverlening kunnen wij jou nog veel meer bieden. Wij bieden een totaaloplossing voor ieder aspect van het internet!

 

Ga vandaag nog in gesprek met onze specialisten. Maak een afspraak met ons en wij vertellen jou graag wat er allemaal mogelijk is. De weg naar een betere website conversie begint bij DRYVE!

Bekijk de mogelijkheden en neem vrijblijvend contact met ons op

Met trots werken wij o.a. voor

Bekijk meer